Ułatwienia dostępu

Offcanvas Section

W dniach 26-27 sierpnia br. (wtorek-środa) na Górze Świętej Anny odbędzie się doroczna pielgrzymka Liturgicznej Służby Ołtarza, której towarzyszyć będzie hasło: „Pielgrzymując do źródła nadziei”.

Pierwszym wspólnym punktem programu będzie Msza św. o godz. 12.00 w bazylice św. Anny, sprawowana pod przewodnictwem ks. Krzysztofa Ory, krajowego duszpasterza służby liturgicznej.

Zakwaterowanie w Domu Pielgrzyma będzie możliwe od godz. 10.00.

W programie dwudniowej pielgrzymki:

  • nabożeństwo,
  • możliwość przystąpienia do sakramentu pokuty i pojednania,
  • konferencja formacyjna,
  • rozgrywki sportowe (piłkarzyki, tenis stołowy, strzały do bramki, dart, warcaby),
  • konkurs plastyczny,
  • quiz wiedzy o służbie liturgicznej,
  • spotkania z gośćmi: Edzio Rap oraz „Ceremoniarz na TikToku”.

Zakończenie pielgrzymki nastąpi w środę o godz. 12.30 podczas Mszy św. z ustanowieniem nowych ceremoniarzy, której przewodniczyć będzie bp Rudolf Pierskała. Eucharystię poprzedzi procesja o godz. 12.00.

Koszt udziału: 120 zł od osoby (100 zł - nocleg i wyżywienie w Domu Pielgrzyma, 20 zł - koszty organizacyjne). Zgłoszenia do wyczerpania wolnych miejsc przyjmuje Dom Pielgrzyma za pośrednictwem formularza elektronicznego (przy zgłoszeniu należy podać liczbę uczestników - oddzielnie ministrantów i ministrantek w poszczególnych grupach wiekowych - oraz dane opiekuna grupy). Korekta zgłoszonej liczby osób jest możliwa wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 24 sierpnia br. (brak powiadomienia o zmniejszeniu liczby osób równoznaczne jest z dokonaniem opłaty za pierwotnie zgłoszoną liczbę osób).

Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanym przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Opolska z siedzibą przy ul. Książąt Opolskich 19 w Opolu, reprezentowana przez Biskupa Diecezjalnego Andrzeja Czaję;
  2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Diecezji Opolskiej to: tel. 77 454 38 37, e-mail: [email protected];
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług, celu informacyjnym oraz pomiarów statystycznych;
  4. Przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem;
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Opolska oraz Redaktor Strony.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do publicznej kościelnej osoby prawnej mającej siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  7. Pani/Pana dane osobowe z uwagi na nasz uzasadniony interes będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego zgłoszenia przez Pana/Panią skutecznego sprzeciwu;
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem;
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych (adres: Skwer kard. Stefana Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa, e-mail: [email protected]), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Dekretu;
    10. Przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, ale dane nie będą profilowane.